Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Friday, September 2, 2011

Salam aidilfitri :)

Alhamdulillah saya masih hujud lagi kat dunia nie and panjang umur lagi . Alhamdulillah jugak saya dapat beraye tahun nie ;) Jugak alhamdulillah tahun nie dapat beraye bersame orang tersayang . Ibu ayah , sibling and especlly skali sitinggi saya . Banyak betul kan *alhamdullah tuu* Hehh , Haruslaa sebab saya sayang pada diri saya nie . Dihari raya yang indah lagi suci ini eyra nak mohon maaf dan silap jika terkasar bahase . Tersilap bicara , terlaku kejam or everthng y menyakitkan hati :) 

Pagi raye macam biase laa , Kejutkan si love suh mndi p siap-2 smbhyang hari raye . After balik smbyng hari raye , saya nak ikut die p kubur arwah abah die :'( Sayuu je tgk si love semase di kubur . Hufff ~ Saya sudah kira duit raya saya ade la dalam rm300lbeh . Tak sangke tahun nie dapat lagi . Rasenyee tahun nie tahun last kowt . Uhukhuk ~ Itu baru ibu , ayah n kaka abg yang bagi . Lm lagi sedara mara . Akan ku sedia kan tangan dengan ringn . HAHA ;) Okay , balik dari p kubur , saya dan sekeluarga memohon ampun dan bergambar-2 . Tahun nie raya meriah gylee sebab semua fmly cukup . Takde y balik ke ruma mak mertua dan takde yang keje dipagi raye . Hehh . Kat bawah nie ade laa sikit pict fmly smase raye . Kaurang bolee la tgk <3

Just bibik jee tak ade , Die kat dapur :)

Saya sayang sangat yang kat belakang saya tuhh <3

Iloveyou ibu and ayah . Mmmmuaahh .

Sikitt je gambar sebab malas nk upload kat blog . Haha . Okay , SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN KEPADA YANG MENGENALI KU JUGA KEPADA SELURUH WARGA MALAYSIA :')

No comments:

Post a Comment