Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Sunday, July 24, 2011

Gembira sampai tak terkata :)

Tengah buad homework science . Pening sangat otak nie . Agak susa sikit . Okay hadphone pun berbunyi , Message dari azmi , die ajak keluar jenjalan . Baik laa , fikir-2 otak pun nga pening nie , Jalan jap laa . Mandy-2 n siap-2 tnggu die amek . Sebelum tuhh bagitaw ibu nak kua dengan die . Ibu pesan sebelum kul10 da ade kat ruma . Oraits :) Amy pun sampai mintak izin kat ibu . Tak tahu nak pergi mane , Nak p karok , Tutup plk . Nak makan ? Perot masing-2 da kenyang . Jalan jee . Malam tadi sumpah happy gylee . Gurau-2 dengan die kat atas moto , nyanyi-2 . Ape yang aku nyanyi sebokk je die ikot >.< Tiap-2 hari kami happy , tapi tak penah sehappy macam malam nie :) Nth ek , tak tahu la nak cakap macam mane happy nye tuhh . Sebab hanya kami jee yang tahu . Thanks amy sayang beli kan ibu saia tom yam <3 Awak tadi lucu sangat sayang . Macam-2 bende pelik awak buad kat saia kan :) Balik jee , die message bagitaw happy sangat . Tak pnh happy macam nie aw . Macam kiteowg nie baru-2 cuple . 

Actually , Selame nie aku banyak mara-2 die , Bile aku p mane-2 die sllu ikot n risaukan aku , Tapi aku tahunye mara jee . Kesiannye die . Aku taw kau sayang aku kan sebab tuhh buad macam tuhh . HAHA (perasan) Okay , Btw ILOVEYOUSAYANG , sayang erat-2 ketat-2 ! tak nak orang lain , Nak papa jee <3 Thanks again selame nie tahan dengan perangai saia :) Awak baik sangat . Penyabar . Dulu sewaktu saia darjah 6 pun awak macam nie jugak kan . And tak sia-2 allah ketemukan kite balik kan :) Lame sangat awak tnggu saia . Akhrnye saia da form5 baru la kite bersama <3

No comments:

Post a Comment