Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Sunday, July 10, 2011

Tak sia-2 jantung nak tetanggal :)

Disini eyra nak cerita sikit jelaa . Malas nak popet banyak-2 . Uhuhh ! Selase yang lepas 02/07/2011 aku test jpj kerete . Ya allah . Time tuhh aku belum sedia lagi . Sumpah risau gyle . Time nak jpj tuhh memang la semua rase nak tetanggal . Jantung jgn cakap laa . HAHA . Tnggu turn , Time turn aku mang gabrah gylee . Tempat parking , bukit n 3penjuru tempat yang paling aku takod . Tapi alhamdulillah lepas :) Jpj tuhh bole main-2 plk cakap tak lulus . Aku da nak nanges jugak time tuhh ;p Okay , Turn jalan luar pulak . Uhuhh ! Masuk je dalam car , Bagi salam . Orang tuhh cakap tak paya check signal ke ape kee . Pkai tali pinggang teros jalan :) Die cakap ikut jalan potong . Tuhh yang suke :D Dalam kerete tuhh macam-2 die tanye . Jawab jeelaa bagi die tak bosan n bagi lulus . Hee . Okay , sampai suda ! Aku tgk kat paper tuhh cepat-2 tecarik lulus ke tak . Errrrr ! Lulus ? macam tak caye . Sebab aku la orang yang pling lame blaja sebelum jpj . HAHA . Balik ruma teros sujud syukur , Esok nye buad bubur putih bubur merah <3 Thanks you allah :)

No comments:

Post a Comment