Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Sunday, July 10, 2011

Ilove lagi to awak :)

Lame seyh tak mesra-2 dengan sitinggi saya nie . Hari khamis yang lepas . Die saja lepak-2 ruma aku . Petang tuhh mintak izin ibu cakap nak kua dengan aku . Nak jenjalan . Nak photoshoot jugak :) Ibu bagi . Tapi tak bole lame-2 . Janagn buad yang bukan-2 . Baik ibu ! Hee . Lame tak kua petang dengan die . Mbe-2 nampak cakap ngatkan kiteowg da clash . Hehe . Die busy laa . Tuhh jarang date . Lagi pun sajaa nak rahsie ;p Eh  korang , nak tgk picca aku ? Alaa sesajee je ny :) Nie kat bawah .

HAHA , Yang atas nie . Lame seyh tak gurau-2 . Saket aw pipi saya . Die asyk cubit jee >.< btw , Iloveyou sayang <3 Tak nak orang lain . Nak awak jugak . Tapi kne besaba ea dengan perangai noty saya ;p

No comments:

Post a Comment