Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Thursday, March 10, 2011

dedel , mne kau menghilang wehh ?

apek , hang p ane r ? lme ta dengar kaba kauu . haa , actly , fullnme die muzzamil . nth erk , ye kowt . katenye , dak pnggl die apek . aku pon bedal sajaa pnggl apek gk . hm , knl kat mne ? taon lepas 2010 , aku pon lpe hari ape n bpe ary bln . kul 3pagi kowt , die call . aku da tito , byk kli die call . aku angkat lha gn sore yang lazat aku tuhh . wakaka .
cakap pon cam ngigau , ape2 sajaa . aku tnye ade ape nk ape , kau cpe .
die jawab main2 . ehhh aku da nk ase mara ny . da lha call aku nga tito . aku geram maty kn ajee . pagi tuhh aku ta puas haty , aku plk call die . then die kap sorry lam td saja main tekan2 num dapat num kau . hm . aku kurang caye lha .
biase lha , aku lau ade num ta knl emg geram n tene cye btl2 cpe owg tuhh .
die ckp lha die ny dok SEMENCHU , skul agy . fom5 . 
eh eh , aku maty2 ta cye . geramm . aku takot die ny owg suruhan .
then camne nth da kwn lme gn die , aru lha cye kat die . tp kekdng plek n kurang pasty lha cpe die erk .
hoho , abai kn . yang pntng die sllu buad aku ketawe beb ! lucu doe owgnye , comel , encm lak tuhh .
sllu buad lawak , time happy , happy lha . time mara . ciap lha die . ngee ~ 
due taon kwn gn die , sekali jekk pnh jmpe die . HAHA . tuhh pn mse aku tron semenchu p anta owg kawen . pehh , abez kekok aku jmpe die . malu deee ~ sllu mms gmba jekk .
kiteowg ny shuke send gamba aww !  first gamba die send kat aku , gmba ny 


kat ats ny gmba time mule2 aku knl gn die . aku ase die start lost contct gn aku mse bulan 12 taon lps kowt .
ye kowt . aku pon ta tahu lha knpe .
snob lha kau mbe . pape pon , kau pnye gf cun ahh ! likelike ~
last kau mms gamba kau kat aku , gmba ny .


yee dee . sumpah aku ingat ! aku ngat bab aku sayang kau doe sebagai mbe .
kau lha mbe lua baik aku . baru2 ny pnh lha aku contct die . 
tekejott aku die idup agy . ngee ~
die minta email fb aku . katenye die da de fb . aku pon bg lha .
tp skunk kwn biase2 sajaa . ta cam dlu bolee begurauu .
up two lha apekk . 
p/s : wehh si kecikk comel ~ papepon tengs r slame ny shuke buad aku tawee dee . teman kn aku mlm2 bute lau aku ta bole tito . lyn pale otak aku ny . kjenye mms gmba jekk . HAHA . ngat doe sume tuhh . k ahh . take care .

No comments:

Post a Comment