Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Thursday, March 10, 2011

berhenti laa ~

hujan ohh hujan . saya nk kuar pon ta bolee .
hujan ta berhenti-henti . camne ny ? sejukk pon ade .
ngee ~ satu hari mandi sekali jekk da ckop kowt . HAHA .
mlm ny ade pasar mlm , ngat an nk p . tapi hujan . ape bolee buad .
dok ruma diam-diam . wee ~
nk p kedai abg tlg-tlg pon ta bole . kalau lha saya bole bawak kereta .
kn best . belesupp teross . emg ta lekat kat ruma gn ibu.
wakaka . hari ujan , pwort asyk menangs jekk .
lapa ! lapa ! lapa ! nyek lha . DONUT COKLET ~ kemari lha wehh . hoho .
hm . minta-minta lha sabtu ny ta hujan yekk .
hey korang , nk tgk ta ape aku buad time bowink kat ruma 
hujan-hujan . ini die kat bawah ny .


HAHA , tuhh lha time KEBOSANAN aku .
dari petang cmpay ke malam .
pic yang last skali tuhh . cube tgk rambott aku , lain kn ? curl jadi lurus lak . 
actly , tngn gatei sangat p iron rambot .
kn da bengkok rambottnyee . omg ! >.<
uhukhuk ): da ta lawa . 
yang jadi mangse tkang snap an pic ibu saya lha . my mummy sayang saya
kejenye snap pic , tuka baju . 
da knpe kauu ? ehh , bia lhaa . kau tak shuke ?
aku pnye shuke lha , tuhh hobi aku . wakaka . joke jekk .

No comments:

Post a Comment