Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Sunday, December 25, 2011

Hi ;)

Dah 3 hari mom amy duk kat hospital :/ Sedihnye tadi p tengok mom die kat hospital . Tapi alhamdulillah la  mase hari jumaat tuh sempat bawa ke hospital dengan segera . Okay actually eyra nak cerita nie , Tadi time kat hospital eyra nampak amy panggil sis die pegi ajak keluar . Eyra try ngendap ape y mereka sembangkan #hehe,jahat kan ?  Eyra terdengar amy cakap dgn sis die '' kau kat fb jadi friends die ke ? Aku tau kau delete ataupun block betine tu . Aku tak suke die ade kne mengena gn famly kite , Die tu manusia yang bertopengkan syaitan ! Die penah cakap aku nie MISKIN ! Macam2 lagi la . Aku pelik dgn die kenapa nak baik2 dgn kau siap like album pict kau ar . Aku dah mara awek aku jgn baik2 dgn die . Tapi awek aku ehh still okay jugak . Aku sayang awek aku , aku tau betine tu mmg ade niat jahat satu hari nnti " Then sis die jawab '' Oh yeke mcm tu ea perangai perempuan tuh . tak sangke la siot ! Huff ! Sumpah eyra terkejot dengar perbualan mereka . Amy dah cerita segala-galanya pasal pmpn tu kat semua famly die . Ya allah ! Taknak la jadi huru hara . Haihhh >< Sampai skrg eyra buat2 taktau . Harap takde pape la yang berlaku lepas nie . Takut famly die tanya kat eyra pulak -.- Bukan takmau masuk campur hal pmpn tu , just malas je .

No comments:

Post a Comment