Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Friday, June 17, 2011

Dibuli taw )';

Kesian saya dibuli dengan kenkawan . Uhukhuk >.< Time tuhh datang school macam malas sangat sebab ade masalah kann , So badmood . Study,study,study pening kepale . Time tuhh subjek Inglish . Huhh ! Lagi lha pening kann . 
Err ! PENING KEPALE .
SAKIT HATI .
TENSION .
APE NAK BUAD NIE TIME STUDY PULAK TUHH .

Okay , Angkat tgn then cakap gn teacher nak p toilet . Otw ke toilet ade plk budak lelaki form4 bg ular mainan kat aku . Oh shitt ! Lari litang pukang terjeri-jeri aku . Selamat cikgu tak ade . Bodo budak tuhh . Huhh , mmg kat toilet tmpt tak elok , abez rasenye toilet jugak tmpt tenang kan fikiran kann ;p Tetbe ade orang bukak pintu . Ishh ! Ngat kan cikgu . Rupenye mber-mber aku . Eh ? ramai plk tuhh yang kua dari class . Lahh ! Rupenyee die main kua jee ikot pintu belakang class . Siott kann ade teacher main kua jekk . HAHA . Macam-macam reaksi dieowg kat toilet . Yang sempatnye siap rakam video . 

 Sumpah terkejut ! Dalam senyap-senyap die rakam . Muke budak lain tamau tunjuk . Aku jugak yang kne . Tak ape lha , Mybe dieowg nak happy kan saya , Bukan dengki kowt <3 Lepas dieowg buad cam nie baru aku happy sikit (:

 Nie die budak yang suke sangat dengki aku ! Yang lain pandai tamau kua amek gmba jugak . Tahu takod aku letak kat blog kisah kau kan . HAHA . Btw , Thanks mbe (:



No comments:

Post a Comment