Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Monday, May 16, 2011

MAKHLOK ALLAH ~

Ceritaa yang dulu datang kembali ! HAHA , now slow sikit . Okay , macam gini ceritaanya . dulu gaduh-gaduh . die REMOVE aku dari friend die . Now yang da berape bulan nth , die ADD aku balik . aik ? minah ny . Ape-ape jee kann ^^, actually , die nk tunjukkan fb die kowt yang die da ade relationshp dengan sape , alhamdulilah lha awak da ade boyfriend ea . Huuu ~ hope kekal dengan die . Nak tahu kenape aku suke sangat die da ade boyfriend ? Sebab nanti die tak kacau aku lagi (: So , buad hal masing-masing lha kaann ? sudah add , tak usah lha kauu main perli-perli kee , ape-ape kee kat facebook yeah .
Okay , pendekk jee kan cerita ny , pasal die . tak usah banyak-banyak aw ;D btw , saya lebih suke kau beram dari joho . Bagos awak da pergi naik ke kuala lumpur ;DD

No comments:

Post a Comment