Hi , Kaki skodeng dah melawat ke blog eyraa . Thanks sudi lawat blog eyraa yg tak seberape nie . Actually blog nie dah hancur lunyai taww sebab tangan gatal sangat godeh sane sine . Okay kalau sudi follow la blog eyra yah . (: aku bukan nakcerita tentang SUPERMODEL yang melenggang lenggok waktu catwalk, bukan nakcerita tentang isu isu gempa bumi dan tsunami, bukan nakcerita tentang mikro mikro serta segala molekul molekul yang serabotkan fikiran, bukan nakcerita tentang bapak bapak menteri di kabinet, bukan nakcerita tentang kisah kisah dongeng untuk tidur, tapi, aku cuma nakbercerita tentang NUR FAZIRA yang itu, yang ini, yang macamtu, yang macamni, dan yang lain lain .

Saturday, March 5, 2011

ngidam ! HAHA .

nyah kau ngidam ! uhukhuk )'; saya nk makan kek secret recipe .
tengs to kak ngah bg kek secret recipe . tapi saya ta puas makan aww -.-
bab hari tuhh time befdy aku 17/1 , kak ngah adiah kn kek tuhh .
tapi aku dpk ket , da dikebas oleh mbe-mbe ); ngee ~ 
hey hey , saya nk  kek nye cam ny 


pehh ! gyler gyler . telan air liur jekk . bile dapat kek ny erk ? sabtu ahd ta skul pn ta dapat
ke mne-mne . uruskan lesen pnye pasal .

No comments:

Post a Comment